Auto w rozliczeniu w salonie Nissana – co zyskujesz?
Wpisany przez S.Z.   
piątek, 11 września 2020 12:55

Auto w rozliczeniu w salonie Nissana – co zyskujesz?

Mechanizm pozostawiania w rozliczeniu używanego samochodu przy zakupie nowego funkcjonuje na rynku już od kilku lat. Jednak rzeczywistość pokazuje, że nie wszyscy posiadacze czterech kółek wiedzą o tej możliwości. Marka Nissan podpowiada, co można zyskać pozostawiając taki pojazd w rozliczeniu za zakup nowego.


Sprzedaż samochodów używanych w salonach dealerskich w ostatnich latach stała się już powszechnym zjawiskiem. Jednak nadal część klientów wydaje się być zaskoczona taką możliwością, kiedy po raz pierwszy słyszy o nim dopiero podczas wizyty w salonie. A okazuje się, że dla wielu z nich to wręcz idealne rozwiązanie problemu pozbycia się starego pojazdu. Szczególnie, kiedy nie jest on najmłodszym rocznikiem. Należy też zaznaczyć, że wielu dealerów w rozliczenie przyjmuje pojazdy dowolnej marki, nie tylko tej, której szyld widnieje nad wejściem do salonu. Tak funkcjonuje sieć marki Nissan, która dodatkowo w ramach rozliczenia używanego pojazdu przy zakupie nowego wprowadziła zniżkę na wybrane modele dla klientów korzystających z tej możliwości.
„Rabat obowiązuje przy zakupie flagowych modeli marki: Nissana Qashqai oraz X-Trail. Klient, który zdecyduje się na „oddanie” obecnie użytkowanego samochodu przy zakupie nowego może dodatkowo liczyć nawet na 2 500 zł upustu. Jest tylko jeden warunek, samochód pozostawiany w rozliczeniu nie może być starszy niż 10 lat” – tłumaczy Marek Zgorzelski, Used Cars Manager Nissan Sales CEE. Wyceną używanego samochodu zajmie się ekspert u dealera, a klient decydując się na zostawienie auta może pozyskać albo dodatkowy wkład własny przy zakupie kredytowym, lub też po prostu brakującą część gotówki.

Oszczędność czasu i spokój ducha

Pozostawienie samochodu w rozliczeniu to rozwiązanie przede wszystkim dla tych klientów, którzy nie chcą tracić czasu na zajmowanie się odsprzedażą używanego pojazdu, lub po prostu cenią sobie wygodne, proste i szybkie rozwiązania. Jeśli przed nabyciem nowego auta nie znalazł się kupiec na obecne, najłatwiej jest zostawić je w salonie. Tam wszystkie formalności związane z oddaniem używanego i zakupem nowego pojazdu są załatwione w jednym miejscu. Co to oznacza? „Najprościej rzecz ujmując, klient zostawia swój samochód, a z salonu wyjeżdża nowym. Nie musi szukać nowego nabywcy, przygotowywać pakietu zdjęć, publikować ogłoszeń i odpowiadać na pytania potencjalnych, często niezdecydowanych nabywców. I co ważne, nie musi poświęcać czasu na spotkania, jazdy próbne itd., szczególnie teraz, w czasie reżimu sanitarnego i społecznego dystansu” – zaznacza Zgorzelski.

Kapryśni chętni na zakup używanego samochodu to kolejny argument przemawiający za oddaniem auta w rozliczeniu za nowe. Zostawiając pojazd w salonie klient ma pewność, że sprzedaje go profesjonaliście. Unika dzięki temu niedogodności związanych z potencjalnymi reklamacjami, z poszukiwaniem wad tych widocznych i tych „ukrytych”, z targowaniem się o kilka złotych „bo bak nie jest pełny”. Znika też ryzyko wynikające z ochrony konsumenta. To tylko niektóre, pozafinansowe korzyści takiej formuły zakupu samochodu w salonie. A w obecnych czasach spokój ducha i zaoszczędzony czas dla wielu kierowców jest na wagę złota.
###

Nissan w Europie
Nissan posiada jedną z najbardziej kompleksowych ofert w Europie spośród producentów samochodów pochodzących z innych kontynentów. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób w ramach swoich lokalnych działań w zakresie projektowania, badań i rozwoju, produkcji, logistyki oraz sprzedaży i marketingu. W 2018 roku w zakładach Nissana w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Rosji wyprodukowano około 600 000 samochodów, w tym wielokrotnie nagradzane crossovery, pojazdy użytkowe oraz Nissany LEAF, najpopularniejszy samochód elektryczny w Europie w 2018 r. Dążąc do osiągnięcia celu, jakim jest zerowa emisja zanieczyszczeń i zerowa liczba ofiar śmiertelnych na drogach, firma Nissan jest liderem w tej dziedzinie dzięki swojej wizji inteligentnej mobilności. Wyznacza ona kierunek prac firmy nad nowymi produktami i technologiami, a kompleksowe podejście do mobilności przyszłości określa najważniejsze decyzje firmy dotyczące sposobów zasilania pojazdów, ich prowadzenia oraz integracji ze społeczeństwem.

/źródlo - /

Poprawiony: piątek, 11 września 2020 13:08